Refleksje Ósmoklasistki po próbnym egzaminie

[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” margin_top=”” margin_bottom=”” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding=”” dimension_margin=”undefined” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_text hide_pop_tinymce=””]

Zaczął się grudzień i rozpoczęły się nasze próbne egzaminy w kolejności takiej, jak odbywałyby się normalnie: polski, matematyka i angielski.
Wydaje mi się, że moja klasa podeszła do próbnych egzaminów dość spokojnie. Mogliśmy przecież przez to ocenić, z czego powinniśmy się jeszcze pouczyć przed prawdziwym egzaminem, dowiedzieliśmy się też jak będzie to wszystko wyglądało oraz co powinniśmy robić, pisząc egzamin.
Angielski – przynajmniej dla mnie -wydawał się być najprostszy z tych trzech przedmiotów.
Mieliśmy szczęście, ponieważ w naszej szkole egzaminy próbne odbyły się w pierwszym terminie, wcześniej niż (z tego co słyszałam) w innych szkołach, przez co będziemy mieli więcej czasu, aby się przygotować do prawdziwego egzaminu ósmoklasisty.
Próbny egzamin wyglądał tak: byliśmy w różnych klasach po parę osób, siedział też z nami jeden
nauczyciel, pani dyrektor omawiała, co mamy robić, a następnie… w zasadzie już tylko pisaliśmy – nic skomplikowanego 🙂

Ania Palińska 8 SSP

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]