[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” margin_top=”” margin_bottom=”” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding=”” dimension_margin=”undefined” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_text hide_pop_tinymce=””]
Uczniowie 7 klasy wzięli udział w strategicznej grze biznesowej „Biznes to nie bajka”. W kilkuosobowych zespołach-firmach musieli podejmować decyzje dotyczące produkcji i sprzedaży kamieni jubilerskich. Decyzje te rozstrzygały o powodzeniu interesu. Gra składała się z kilku rund – po każdej następowała analiza sytuacji, a uczniowie widzieli, jak ich biznes rozwija się w porównaniu z innymi firmami. Można było zauważyć, że po początkowych trudnościach, z upływem kolejnych godzin zabawy, wszystkie zespoły radziły sobie coraz lepiej. Zdaniem uczniów nauka przez doświadczenie przyniosła im realną wiedzę z zakresu świata biznesu i finansów.
[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]